Vi står og mangler folk til hovedbestyrelsen og dermed som bonus kan skrive bestyrelsesarbejde
og frivilligt arbejde på CV'et  -  Er du interesseret ? - venligst kontakt os  -  khif@khif.info

Stræk-øvelser, iskias-smerter.

7 strækøvelser som lindrer ryg- og nervesmerter på ingen tid.

En irriteret iskiasnerve kan forårsage ekstrem smerte i ryggen og benene, og de flest mennesker kommer til at stifte bekendtskab med det gennem livet, nogle betydeligt mere end andre. At være besværet af iskiassmerter kan være så smertefyldt, at den forstyrrer hverdagen, derfor vil jeg give et lille tip om disse syv øvelser som lindrer smerten. 

Først og fremmest skal vi fastlægge, hvad iskiasnerven er for at forstå, hvad der forårsager smerten. Iskiassmerter får du, når iskiasnerven er i klemme, hvilket skaber jagende smerter i bagdelen og benene, nogle gange så kraftige at du ikke kan gå. 

Ifølge Ischiasspecialisterna så kan iskiassmerter forårsages af skader, infektioner,
muskelproblemer eller lignende, andre gange er årsagen uklar. Men inden du gør noget andet – prøv disse magiske øvelser. 

Se vedhæftede pdf-dokument som viser/beskriver øvelser som lindrer ryg- og nervesmerter

Fem FITNESS-råd

  1. Få lagt et træningsprogram med hjælp fra en instruktør.
  2. Træn med en makker. I kan motivere hinanden og gribe ind, hvis vægten bliver for tung.
  3. Hvis noget føles for tungt, så gå et vægttrin ned. Pres ikke kroppen for hårdt.
  4. Træn ikke den samme muskelgruppe to dage i træk. Det er bedst at vente 48 timer mellem træningen.
  5. Husk væske og træn ikke, når du er alt for sulten.

Borg-skalaen

Facebook



• Hold orden i lokalet •

HJÆLP os med at holde orden i lokalet samt overholde "Husets regler".

 

Ordensregler

 

F I T N E S S  -

- holder dig i form !!!

Cirkeltræning (eksempel)

      

Nyt klubhus

Indsamlet beløb til klubhusbyggeriet 
kr. 873.583,-