Vi står og mangler folk til hovedbestyrelsen og dermed som bonus kan skrive bestyrelsesarbejde
og frivilligt arbejde på CV'et  -  Er du interesseret ? - venligst kontakt os  -  khif@khif.info

Mave-bænk

Mave-bænk (Sit up bench) er det mest almindelige og hyppigt brugte træningsudstyr. Den er tilgængelig i næsten alle sportscentre eller fitnesscentre, da bænken kan bruges til forskellige øvelser. Den er nyttige til både begyndere eller avancerede bruger. De hjælper med at styrke kernens muskler.

Vil du gerne have en fladere mave og en flottere krop så er denne mave bænk et godt alternativ.

1.) Lig med ryggen på bænken.

2.) Placer dine fødder under fodpuderne og hold armene hen over brystet, se på loftet og knap. Når du cruncher op, løft dine skuldre ud af bænken, så du ikke løfter din nedre del af bænken.

3.) Hold stillingen i 30 sekunder. Sænk dig selv og kom tilbage til startpositionen. Kontrollerede bevægelser er nøglen til styrkelse af kerne muskler såsom rectus abdominis, side abs og obliques.

Fem FITNESS-råd

  1. Få lagt et træningsprogram med hjælp fra en instruktør.
  2. Træn med en makker. I kan motivere hinanden og gribe ind, hvis vægten bliver for tung.
  3. Hvis noget føles for tungt, så gå et vægttrin ned. Pres ikke kroppen for hårdt.
  4. Træn ikke den samme muskelgruppe to dage i træk. Det er bedst at vente 48 timer mellem træningen.
  5. Husk væske og træn ikke, når du er alt for sulten.

Borg-skalaen

KHIF Kunstgræs project

Facebook: Fitness



• Hold orden i lokalet •

HJÆLP os med at holde orden i lokalet samt overholde "Husets regler".

 

Ordensregler

 

F I T N E S S  -

- holder dig i form !!!

Cirkeltræning (eksempel)

      

Facebook: KHIF


 Ny tilbygning
Fitness-lokale

 

Mange billeder