Stepper, mini

Stepmaskine, Ministepper, Maxfit.

Stepmaskine – Gør det nemt at træne.
Steptræning er en meget anerkendt træningsform, som træner baller, læg og lår, så du opnår en opstrammende effekt og en styrkelse af kroppen. Stepmaskinen efterligner bevægelserne fra trapperne. Trappetræning er en meget effektiv træningsform, som har en høj ydelse, der giver gode resultater.

Stepmaskine træning.
Træning på en stepmaskine er meget simpelt og kan udføres af alle. Som udgangspunkt er det ikke nødvendigt at have nogen erfaring med træning, før du kan komme i gang med din træning på en stepmaskine. Stepmaskinen er skånsom og giver dig de optimale forhold til en god omgang cardiotræning.
En stepmaskine er smart, fordi du kan bruge den til at opnå en effektiv træning. Du kan også bruge den i forbindelse med genoptræning og dermed have en mere skånsom træning, der passer dit specifikke behov efter en eventuel operation.

Effekt opstramning af mave og ryg med stepmaskine.
Mange mennesker har ikke en sund rygholdning. Det kan være i form af en krum ryg eller for få rygmuskler. Med en stepmaskine, vil du opbygge rygmusklerne og derved opnå en sund og pæn holdning. Ofte skal der ikke mere til, end lidt regelmæssig træning i en let form som denne. Du vil efter kort tid opleve, at du får en stærkere mave og ryg.
Du træner store dele af kroppen, når du bruger din stepmaskine. På samme måde, som når du går på trapper, så kan du mærke at kroppen skal arbejde rigtig godt, for at opnå målet på en stepmaskine. Dette skyldes at du bruger store dele af kroppen og de store muskler i dine ben aktiveres.
Husk at holde ryggen rank, når du træner. For derved at fremme en bedre holdning. Spændt i maven og mellemgulvet, mens du træner og oplev en stor stabiliserende effekt. Herved opnår du en træning, som har mange gavnede effekter og også giver dig en pæn og sund holdning.

Stepmaskine forbrænding og bedre kondition.
Du opnår hurtigt en høj forbrænding i et træningspas på en stepmaskine. Herved har du en rigtig godt fedtforbrænding og styrker din kondition. Du bestemmer selv sværhedsgraden og uanset om du er nybegynder eller topatlet, vil du kunne få god effekt fra din stepmaskine.
Vi anbefaler at du træner dagligt og får pulsen godt op flere gange. Herved får du mest mulig ud af din træning og får den bedste effekt. Du kan øge effekten ved at tage hurtigere steps. Du behøver ikke nødvendigvis træde pedalerne helt i bund. Bare du får et godt tempo på, opnår du hurtigt en givende effekt med høj forbrænding.

Stepmaskine opstramning af baller, lægge og lår.
Ønsker du at tabe dig på baller, lægge og lår, så kan en stepmaskine være lige noget for dig.
Mennesket er desværre bygget sådan, at vi ikke kan tabe os lokalt på kroppen, men det skal fungere som en samlet indsats. Dermed menes der, at hvis du træner effektivt, opnår du en fedtreducerende og opstrammende effekt på hele kroppen. Dette vil også gavne baller, lægge og lår.
Vigtigst af alt er, at du træner flittigt for derved at opnå den høje forbrænding på stepmaskinen. Du vil opleve en opstrammende effekt på hele kroppen og dermed også dit ønske om den opstrammende effekt.

Stepmaskine fordele - Hvad er fordelen ved en stepmaskine?
Endnu en fordel ved de små stepmaskiner, er deres størrelse. Du får et produkt, som ikke fylder ret meget, men hvor du har mulighed for at træne med høj intensitet. Det er ikke meget udstyr, du kan træne med så høj effekt, uden at produktet fylder meget.

Stepmaskinen er en hurtig og nem vej til en god numse og kalorieforbrænding.
Endnu en af fordelene ved en stepmaskine er, at du så nemt og hurtigt kan få trænet. 15 minutter hver dag vil gøre en kæmpe forskel. Træn evt. 3 x 10 minutter hold en kort pause mellem sættene, herved får du pulsen op 3 gange.