Regler - klubmesterskab

Hver enkelt spiller er ansvarlig for at dømme alle bolde på sin banehalvdel.

Alle out eller fejl kendelser skal foretages straks efter at bolden træffer jorden, og skal være høje nok til at modstanderen kan høre det.

Hvis en spiller er i tvivl om en kendelse skal spilleren lade tvivlen komme modstanderen til gode.

Hvis en spiller kalder en bold ude og efterfølgende erkender at bolden var god mister spilleren pointet.

Alle kampe afvikles bedst af 3 sæt. Der spilles tiebreak ved 6-6 i alle sæt. Dog kan der aftales inden start, at man spiller supertiebreak i 3 sæt. Dvs. først til 10 points.

Vinderen af kampen får 1 point mens et nederlag giver 0 point.

Vinderen af gruppen er holdet/personen med flest point. Ved lige mange vundne kampe, gælder indbyrdes resultat. Herefter gælder flest vundne sæt, herefter færrest tabte sæt, herefter flest vundne partier og herefter færreste tabte partier.

Hvis et hold/person trækkes ud af turneringen, bliver samtlige resultater, holdet/personen har deltaget i, slettet.

Kæmpe BANKO

KHIF-Hallen