1 måneds medlemsskab:  kr. 175,-

3 måneders medlemskab: kr. 450,- (pr. mdr. 150,-)

6 måneders medlemskab: kr. 750,- (pr. mdr. 125,-)

Indmeldelsesgebyr:          kr. 100,-
(bl.a. til personlig nøglebrik)

Der er ingen gebyr ved betalinger

TILBUD for senior-timer (Senior 60+: kr. 300,-/3 mdr.) på hverdage. (mandage til fredage: 05-15)
NB.: Andre brugere kan også booke tid i ovennævnte periode.

KHIF-Fitness ordensregler skal overholdes - se dem på hjemmesiden eller på opslag i lokalet.
Nøglebrikken er personlig, og misbrug kan medføre bortvisning.
Kun personer med aktiv nøglebrik har adgang til lokalet.
Aldersgrænse: Minimum 15 år.

(Holder man en kort pause fra KHIF-Fitness, efter en kontingentperiode, skal der IKKE betales indmeldelsesgebyr igen ved ny kontingentperiode - Evt. spørgsmål, kontakt os venligst pr. mail: KHIFfitness@gmail.com)

Mulighed for bad i omklædningsbygningen (Koltvej 45B).
(Brug din personlige nøglebrik for adgang.)

Fodtøj / afspritning / hygiejne
Der skal anvendes rent indendørs fodtøj i centret.
Tør altid maskiner og udstyr af efter brug, brug papir fra ophængt dispenser og "aftørringssprit" fra håndsprayflaske.
Vask dine hænder med vand og sæbe eller brug håndsprit når du kommer.

Booking ("Reservér tid") sker via hjemmesidens booking-system som kræver "Bruger login".
Der kan maks. bookes 11 personer ad gangen pr. time.
Du kan også altid tjekke i booking-systemet, om der er ledig tider.
• HUSK at booke tid. •

Udfyld "Indmeldelse i Fitness"-blanketten og
betaling foregår ved overførsel til KHIF-Fitness bankkonto i vestjyskBANK: 7739 - 1576277 med oplysning af navn eller via MobilePay: 70466.

Når overførslen for medlemskab/kontingent er registreret fremsendes pr. mail "Bruger login" til vores booking-system.
Din personlige nøglebrik kan afhentes når der er instruktørvagt i lokalet. (Kontakt evt. instruktøren)
Nøglebrikken er aktiv i forhold til medlemskab - og bliver automatisk inaktiv ved udløb.
(Du modtager en mail/reminder ca. en uge før udløb af medlemskab).

Mister man sin personlige nøglebrik kan ny købes for kr. 100,-
Kun personer med aktiv nøglebrik har adgang til lokalet.
Ubrugt kontingent ved udmeldelse refunderes ikke.

Som nyt medlem af KHIF-Fitness skal man sammen med en af KHIF-instruktør gennemgå og instrueres i brug af maskiner og udstyr, inden man for lov til at benytte fitness-maskinerne.
Kontakt venligst en instruktør og aftal en tid. Se under menupunkt "Instruktører". el. nedenstående links.

Instruktører

HVIS DØREN ER LUKKET ???

Nøglebrik-system er installeret og i drift.
Hvis din personlige nøglebrik ikke virker kan det være pga. udløbet kontingent-periode.
Indbetal venligst for ny periode og din personlige nøglebrik bliver aktiveret igen.
Du modtager en mail når vi har registreret din indbetaling og din personlige nøglebrik igen er aktiv.
(se priser under menu-punkt "Priser" i venstre side.)

Alle forespørgsler kontakt os venligst pr. mail KHIFfitness@gmail.com el. khif@khif.info eller personer under menu-punkt "Bestyrelse m.m." i venstre side.

Kæmpe BANKO

KHIF-Hallen