STØT KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane

Som følge af den nye hovedsponsorkontrakt mellem SuperBrugsen Kolt og KHIF-Fodbold og KHIF-kunstgræsbane har vi lavet et nyt setup.

Vi vil ikke længere udlevere de “gamle” bonkuverte. I takt med et mere elektronisk-system samt en tanke på miljøet kan du nu støtte KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane blot ved at handle lokalt og være Coop medlem.

Sørg for at vælge SuperBrugsen Kolt som din tilhørsbutik i app’en eller på nettet - så støtter du hver gang du handler i SuperBrugsen Kolt.

Vi giver nemlig 1% af det beløb du handler for til KHIF-Fodbold og KHIF kunstgræsbane.
Så skynd dig at få flyttet dit medlemskab over til SuperBrugsen Kolt eller er du slet ikke medlem endnu kan dette klares hos os i butikken eller på nettet. Så kan du være med til at støtte KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane hver eneste gang du handler‼️

SuperBrugsen Kolt sponsorer de næste 5 år frem et super, flot beløb. Beløbet fordeles efter indgået aftale mellem KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane.
Som en del af sponsoratet så bliver SuperBrugsen Kolt NAVNESPONSOR for det samlede fodboldanlæg i Hasselager, som omfatter nuværende fodboldbaner, multibanen og den kommende kunstgræsbane.
Navnet på anlægget vil snarest blive offentliggjort.
Navnesponsor blev: "SuperBrugsen Kolt Park"

Vi vil stadig tage imod kuverterne, men vi vil ikke længere udlevere nye kuverter.

Brug SuperBrugsen, KOLT - Støt dem - De støtter lokalt - De støtter KHIF.

Tank OK

Støt KHIF når du tanker hos OK - uden at det koster dig en krone!

Vi har fået oprettet en sponsoraftale med OK, så der er mulighed for at støtte klubben når du tanker. Vi håber at I vil bakke op.

Sådan gør du:
1) Download OK's app
2) Start app'en og indtast kontaktdetaljer og betalingskort
3) Vælg at du vil støtte Kolt/Hasselager IF
4) Næste gang du vil tanke ved en OK tank bruger du app'en til at betale med - så støtter du automatisk klubben, uden at det koster dig noget.

Støt KHIF via Aura El-handel

STØT KHIF UDEN DET KOSTER DIG EN KRONE VIA AURA.

KHIF har indgået en aftale med AURA El-handel, som betyder, at du kan støtte KHIF helt uden at det koster dig en krone. Når du køber AURA sponsorstrøm, får vi 2 øre pr. kWh, du bruger, uden at det koster dig ekstra. AURA El-handel betaler støtten.

Vi kan få mange kroner i klubkassen, hvis mange vælger at støtte os. Du kan købe AURA Sponsorstrøm både til din private husstand og til din erhvervsvirksomhed. Dog må dit elforbrug højest være på 100.000 kWh om året. En typisk husstand bruger 4..000-5.000 kWh om året.

Du kan tilmelde dig via linket herunder – vælg sponsorstrøm og husk at vælge Kolt-Hasselager IF som den forening, du vil støtte. Alle kan tilmelde sig - også bedsteforældre, naboer, erhvervsdrivende, ikke-medlemmer. Du kan få AURA sponsorstrøm uanset hvor i landet du bor, og du behøver ikke at få din strøm fra AURA El-handel i dag. Får du ikke strøm fra AURA I DAG, men gerne vil skifte til AURA, så du kan støtte klubben, så skal du ikke gøre mere, når du har tilmeldt dig. AURA El-handel sørger for alt det praktiske.

Det er gratis at tilmelde sig, og der er ingen binding.

Ved tilmelding skal du oplyse (ikke nødvendigt) dit aftagenummer. Det står på side 2 på din faktura øverst til venstre. Når du tilmelder dig får du en besked om et fast årligt gebyr på 125 kr. Det er IKKE et nyt gebyr, men et gebyr du allerede betaler i dag.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte en fra det Fælles Sponsorudvalg i KHIF eller AURA El-handel på tlf. 87 92 55 45.

LINK TIL TILMELDING - aura.dk/bliv-elkunde

Genvand Aps

Komplette regnvandsløsninger

Om Genvand:
Vi repræsenteret en af Europas største producenter af komplette regnvandsløsninger på det danske marked.
Producenten har mange års erfaring i at levere de rigtige løsninger i en høj kvalitet.

Hvorfor GENanvende regnVAND ?

1. For at bremse klimaændringerne.
  2. For at billeder som disse hører fortiden til.
  3. For ar spare på indkøb af vand og således minimere de stigende udgifter, forårsaget ad de hastigt voksende vandpriser i Danmark.

Vidste du at ....

• Du kan spare op til 40% af dit vandforburg ved at bruge regnvand.
  • Du kan spare på vaskemiddel og skyllemiddel ved at bruge regnvand, da det ikke indeholder kalk.
  • Du kan spare miljøet for masser af CO2 udledning, da der anvendes mange ressourcer på at bringe drikkevand op af jorden og hen til vandhanen.

Produkterne:

Regnvandssøjler til opsamling af regnvand.

• Regnvandssøjlerne kan fås i tre forskellige farver: antracit, grøn el. lysgrå
  • Liter: 300 - 500 - 1.000 - 2.000

Komplet sæt til haven.

• Sættet til haven kan fås i tre kategorier: Økonomi, Standard og Premium.

Komplet sæt til hus og have.

• Sættet til hus og have fås i to kategorier: Standard og Premium.
  • Tanke fra 2.000 til 10.000 liter

Yderligere information:

Genvand ApS
Mobil: 40138157 • E-mail: genvand@gmail.com
Hjemmeside: http://www.genvand.dk
Facebook: http://www.facebook.com/Genvand

J. Buhl & Sønner A/S

J. Buhl & Sønner A/S er et gammelt Hasselager baseret, familiedrevet firma, grundlagt på Koltvej i 1936
af Jens Thorvald Buhl med 1 bil. Kørslen dengang bestod hovedsageligt af kørsel med mælk, brændsel og vejmaterialer. Den 7. januar 2005 blev firmaet solgt til Jørgen Buhl som er 3. generation i familiedynastiet.
Inden overtagelsen, drev han selv et vognmandsfirma der udelukkende kørte eksport.

I dag råder firmaet, der har adresse på Stormosevej 21 i Hasselager, over 6 trækkere, 4 boogie biler og
4 stk. 4-akslede biler samt diverse kraner, kærrer, trailere, tipsættevogne, blokvogne og affaldscontainere.
Kørslen er meget varieret fra affaldscontainere, sand, jord og kran opgaver, skibscontainere, ventilation samt specialopgaver

J.Buhl & Sønner A/S er leveringsdygtige i affaldscontainere, sand, jord, ral og andre vejmaterialer i store og små mængder, fra dag til dag.

J.BUHL & SØNNER A/S • Stormosevej 21 • 8361 Hasselager
Tlf.: 86 28 32 44 • E-mail:  info@jbuhl.dk