KONTROL I FITNESS ----> Læs mere her

Velkommen til KHIF Fitness

  

Tjen penge til klubben uden at det koster dig penge
AURA - BoFinansFalck Alarm (Verisure) - Hasselager Byg - home, Viby/Hs. - 
Malerfirma Abild-Hansen -
Tank OK trykD' - youSee

Hjertestarter forefindes, placeret på vægen til højre når du kommer ind.

    

    H U S K  at booke/reservér tid       
KHIF-Fitness Facebook-gruppe: Klik her 

25 grunde til at elske motion: 
Øget selvværd og bedre selvtillid. • Bedre søvn. • Bedre evne til at håndtere stress. • 
Bedre til at holde koncentration. • Øget kreativitet. • Mere energi. • Mere udholdende. •
Mindsket risiko for depressioner. • Stærkere hjerte. • Bedre balance og koordination. • 
Bedre blodcirkulation. • Bedre lungefunktion. • Stærkere muskulatur, sener og væv. • 
Stærkere brusk og knogler. • Færre rygproblemer. • Bedre regulering af kropsvægten.  • 
Mindre risiko for sukkersyge. • Mindre risiko for højt blodtryk. • Stærk reduceret risiko
for hjerte- karsygdomme. • Mindre risiko for blodpropper. • Styrket immunforsvar. • 
Bedre fordøjelse. • Reduktion af muskelspændinger. • Mindre risiko for åreforkalkninger. • 
Mindre risiko for knogleskørhed.

Fem FITNESS-råd

  1. Få lagt et træningsprogram med hjælp fra en instruktør.
  2. Træn med en makker. I kan motivere hinanden og gribe ind, hvis vægten bliver for tung.
  3. Hvis noget føles for tungt, så gå et vægttrin ned. Pres ikke kroppen for hårdt.
  4. Træn ikke den samme muskelgruppe to dage i træk. Det er bedst at vente 48 timer mellem træningen.
  5. Husk væske og træn ikke, når du er alt for sulten.

Borg-skalaen

KHIF Kunstgræs project

Facebook



• Hold orden i lokalet •

HJÆLP os med at holde orden i lokalet samt overholde "Husets regler".

 

Ordensregler

 

F I T N E S S  -

- holder dig i form !!!

Cirkeltræning (eksempel)

      

 Ny tilbygning
Fitness-lokale

 

Mange billeder