STØT KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane

Som følge af den nye hovedsponsorkontrakt mellem SuperBrugsen Kolt og KHIF-Fodbold og KHIF-kunstgræsbane har vi lavet et nyt setup.

Vi vil ikke længere udlevere de “gamle” bonkuverte. I takt med et mere elektronisk-system samt en tanke på miljøet kan du nu støtte KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane blot ved at handle lokalt og være Coop medlem.

Sørg for at vælge SuperBrugsen Kolt som din tilhørsbutik i app’en eller på nettet - så støtter du hver gang du handler i SuperBrugsen Kolt.

Vi giver nemlig 1% af det beløb du handler for til KHIF-Fodbold og KHIF kunstgræsbane.
Så skynd dig at få flyttet dit medlemskab over til SuperBrugsen Kolt eller er du slet ikke medlem endnu kan dette klares hos os i butikken eller på nettet. Så kan du være med til at støtte KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane hver eneste gang du handler‼️

SuperBrugsen Kolt sponsorer de næste 5 år frem et super, flot beløb. Beløbet fordeles efter indgået aftale mellem KHIF-Fodbold og KHIF-Kunstgræsbane.
Som en del af sponsoratet så bliver SuperBrugsen Kolt NAVNESPONSOR for det samlede fodboldanlæg i Hasselager, som omfatter nuværende fodboldbaner, multibanen og den kommende kunstgræsbane.
Navnet på anlægget vil snarest blive offentliggjort.
Navnesponsor blev: "SuperBrugsen Kolt Park"

Vi vil stadig tage imod kuverterne, men vi vil ikke længere udlevere nye kuverter.

Brug SuperBrugsen, KOLT - Støt dem - De støtter lokalt - De støtter KHIF.

Kæmpe BANKO

KHIF-Hallen