KHIF Volley-motion

I KHIF-Volleymotion er vi mest aktive om vinteren (fra september til ca. 01. april).
Vi spiller volleyball hver torsdag fra kl. 20:00 til 22:00 i Hasselagerhallen, Koltvej 39.

Der er tale om volleyball på motionsplan og vi deltager ikke på turneringsplan. Nogle har kun spillet nogle få år mens andre er "gamle" (+40 og +50) spillere fra "før verden gik af lave", dvs. fra dengang man ikke måtte sparke til bolden og bolden ikke måtte røre nettet i serven ;-)

Kom og prøv - både for dem der næsten har glemt det fra skoletiden og for dem der har spillet lidt mere siden. Flest mandlige spillere men enkelte kvinder vover sig også afsted.

KHIF-Volleymotion

Michael Feile, 31181191
E-mail: michaelfeile@gmail.com

PS:
Også visse sociale arrangementer i løbet af året (ølsmagning efter volleyball, ture til motionsløb og til aktivitetscentre samt afprøvning af alternative motionsidrætter).

Facebook-grp. KHif Volley

Tjen penge til klubben uden at det koster dig penge
AURA el - Coop medlemskort  - Tank OK

Medlemskøb (Tøj)