Indmeldelse KHIF-Fitness

Udfyld venligst indmeldelses-formularen nederst på siden
og tryk efterfølgende på "Send"-knappen.

Indmeldelsesgebyr:
Alle nye medlemmer betaler gebyr på kr. 100,- (bl.a. til personlig nøglebrik) der ikke refunderes ved udmeldelse.

Nøglebrikken er personlig, og misbrug kan medføre bortvisning.
Kun personer med aktiv nøglebrik har adgang til lokalet.
Mister man sin personlige nøglebrik kan ny købes for kr. 100,-
Ubrugt kontingent-periode refunderes ikke.

Aldersgrænse: Minimum 15 år
Manglende betaling af kontingent betragtes som udmelding.
(Holder man en kort pause fra KHIF-Fitness, efter en kontingentperiode, skal der IKKE betales indmeldelsesgebyr igen ved ny kontingentperiode - Evt. spørgsmål, kontakt os venligst pr. mail: KHIFfitness@gmail.com)

Husk at sikre dig, at der er en instruktør til stede ved din første træningstime.
Kontakt venligst en instruktør og aftal en tid. Se under menupunkt "Instruktører".

Kontingentperioder:

1 mdr.s medlemskab kr. 175,-
3 mdr.s medlemskab kr. 450,- (150,-/mdr.)
6 mdr.s medlemskab kr. 750,- (125,-/mdr.)
(Tilbud: Senior 60+ hverdage, man. til fre. kl. 05:00-15:00 - kr. 300,-/ 3 mdr.)

Der indbetales kr. 100,- (indmeldelsesgebyr) + kontingentperiode (1, 3 el. 6 mdr.)

Der er ingen gebyr ved betalinger.

KHIF-Fitness ordensregler skal overholdes - se dem på hjemmesiden eller på opslag i lokalet.
HUSK derfor bl.a. håndvægte, løse vægtskiver, vægtstænger og andre rekvisitter bedes venligst sættes på plads efter brug, inden man forlader lokalet.

Betaling:
Beløbet overføres til vor bank-konto i vestjyskBANK: 7739 - 1576277 med oplysning af navn
 via MobilePay: 70466.

Når overførslen er registreret og personlig nøglebrik er opdateret fremsendes pr. mail  "Bruger login"  til vores booking-system.

Brugernavn oplyses i velkomst-mail.
Adgangskode skal du selv vælge via hjemmesiden (minimum 6 tegn).

Kald hjemmesiden www.kolt-hasselager-if.dk og tryk på den grønne knap "Log ind" og efterfølgende "Har du glemt din adgangskode - klik her", nu kommer du til Bruger Login, her indtaster du din mail-adresse og du får efterfølgende en mail. Klik på linket i mailen og følg instrukserne.
Bemærk at brugernavn/adgangskoden skelner mellem store og små bogstaver og tal, når du skal logge ind - adgangskode kan altid ændres efter eget ønske.

Nøglebrik:
Der udleveres personlig nøglebrik, når en af KHIF-instruktør har gennengået og instrueret i brug af maskiner og udstyr, og efter registreret kontingentbetaling, som SKAL bruges ved indgang og adgang til KHIF-Fitness.

Nøglebrikken er aktiv i forhold til medlemskab - og bliver automatisk inaktiv ved udløb.
(Du modtager en mail/reminder ca. en uge før udløb af medlemskab).

Bad:
Mulighed for bad i omklædningsbygningen (Koltvej 45B)
(Brug din personlige nøglebrik for adgang.)

Fodtøj / afspritning / hygiejne:
Der skal anvendes rent indendørs fodtøj i centret.

Tør altid maskiner og udstyr (håndvægte, vægtstænger, vægtskiver m.m.) af efter brug, brug papir fra ophængt dispenser og "aftørringssprit" fra håndsprayflaske.

Vask dine hænder med vand og sæbe i omklædningsbygningen eller brug håndsprit-gel fra den berøringsfri Novicare-dispenser, som hænger på siden af nøgleboksen i Fitness-lokalet, når du ankommer.

Centret er lukket 24/12 og 31/12.

KHIF's: Persondata-oplysninger

Tjek venligst at e-mail er korrekt indtastet inden du/I trykker på "Send-knappen"
Du modtager en mail med nedenstående oplysninger i din mailbox - hvis du ikke kan se den, venligst tjek om den ligger i uønsket post.

OBS: Hvis du kan se/læse denne tekst, kan du desværre ikke sende besked via denne formular!
Det kan også skyldes at du benytter en gammel uddateret browser som f.eks. Internet Explorer.

Infotekst til Fødseldato
Vælg først år - dernæst måned og til sidst dato

Failed