Info fra KHIF-Hallen                            Hans Tranbjerg's historie

Add-On Flex Plates.

Optimer din træning med ATX Add-on flex plates.

Er du klar til at tage din træning til det næste niveau? ATX® Add-On Flex Plates - er det perfekte værktøj til at udfordre dig selv og forbedre dine træningsresultater.

Dette sæt består af to vægtskiver, hver med en vægt på 1,0 kg, (rød) eller i 0,5 kg (gul) eller 0,250 gram (grøn) og det giver dig mulighed for at tilføje ekstra vægt til dine træningsøvelser på en let og bekvem måde.

Disse fleksible ekstravægte er ideelle til dig, der ønsker at øge intensiteten i din træning og opnå større styrke og udholdenhed.

Nøglefunktioner:

• Fleksible ekstravægte til optimal vægtjustering.
  • Ideel til kettlebells og håndvægte med et greb mellem 25-34 mm i diameter.
  • Farvet beskyttelsesgummiering for at beskytte dit greb og udstyr mod skader.
  • Valgfri vægtstigning på 0,25 kg (grøn), 0,5 kg, (gul) 1,0 kg. (rød) eller en kombination heraf.
  • Let og hurtig fastgørelse til greb for at spare tid og undgå afbrydelser i din træningsrutine.
  • Kompatibel med forskellige typer træningsudstyr.